تعمیر گیربکس اتوماتیک mvm

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام (mvm) در کرج یکی دیگر از خدماتی میباشد که توسط مجموعه رهنما انجام میشود. 

خودرو های گیربکس اتومات بدلیل اینکه سیستم الکتریکی پیچیده تری دارند هنگام ایجاد مشکل باید بدست افراد با تجربه و متخصص تعمیر شوند. چرا که در غیر این صورت ممکن است آسیب بیشتر ببینند و هزینه آن چند برابر شود. مجموعه ما با تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای خود تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام را با قیمت عالی و ضمانت انجام میدهد.

مشکلات گیربکس اتوماتیک mvm

همیشه خطا ها و عیب های گیربکس اتومات ام وی ام را جدی بگیرید و در اولین فرصت به تعمیرگاه مراجعه کنید. در صورتی که برای گیربکس مشکلی پیش آمده باشد و شما به رانندگی ادامه بدهید، ایراد های آن گسترده تر و بیشتر میشود و میتواند هزینه تعمیرات آن را نیز چند برابر کند. بسیاری از دارندگان خودروی ام وی ام با مشکلات مشترکی در رابطه با گیربکس اتوماتیک خود مواجه میشوند و علت این مشکلات را نمیدانند. در ادامه ما به بررسی برخی از مشکلات متداول گیربکس های اتومات ام وی ام خواهیم پرداخت.

این مطلب را هم مطالعه کنید: تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا

 گاز هرز خوردن گیربکس 

اگر گیبرکس اتوماتیک خودروی شما گاز هرز میخورد مشکل آن میتواند بدلیل خرابی سنسور های گیربکس باشد. همینطور کمبود روغن گیربکس و نرسیدن روغن کافی به پشت کلاچ‌ها، کثیفی فیلتر و فرسودگی صفحه کلاچ ‌ها نیز میتوانید از دیگر دلایل آن باشد.

خلاص شدن گیربکس اتومات

علت این اتفاق میتواند بالا رفتن دمای تعویض روغن گیربکس در ماشین باشد. معمولا در صورتی که دمای گیربکس از حالت استاندارد بالاتر باشد این اتفاق می‌افتد. 

در واقع بالا رفتن دمای آن میتواند به علت رانندگی کردن در ترافیک یا سر بالایی با شیب تند باشد. البته خرابی سیستم خنک کننده ماشین هم میتواند یکی از دیگز از دلایل این اتفاق باشد.

تعمیر گیربکس اتومات mvm

گیر کردن گیربکس اتوماتیک در یک دنده خاص

علت این اتفاق میتواند بالا رفتن دمای روغن گیربکس در ماشین باشد. معمولا در صورتی که دمای گیربکس از حالت استاندارد بالاتر باشد این اتفاق می‌افتد. 

در واقع بالا رفتن دمای آن میتواند به علت رانندگی کردن در ترافیک یا سر بالایی با شیب تند باشد. البته خرابی سیستم خنک کننده ماشین هم میتواند یکی از دیگز از دلایل این اتفاق باشد.

ایجاد ضربه در زمان شروع حرکت خودرو 

این مشکل نیز اغلب بدلیل بالا رفتن دمای خودرو که بدلیل رانندگی در ترافیک یا سر بالایی ها میباشد پیش میاید. در این حالت نیازی به باز کردن گیربکس نیست و تعمیر آن هم وقت زیادی نمیبرد.

گیر کردن دنده در حالت پارک

در صورتی که دنده اتوماتیک خودروی شما در حالت پارک گیر میکند ایراد آن میتواند بدلیل خرابی سلکتور، نبود برق یا خالی بودن باتری ماشین باشد.

این مطلب را هم مطالعه کنید: تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام در کرج

احتمالا تا حالا که این متن را مطالعه کرده اید، گیربکس اتوماتیک خودروی ام وی ام شما هم دچار خرابی شده است و میخواهید آن را تعمیر کنید و از این رو هزینه تعمیرات آن هم برای شما سوال میباشد. 

با توجه به اینکه ام وی ام خودروی چینی میباشد و قطعات آن در کشور کمیاب میباشد، هزینه ی تعمیرات آن کمی بالاتر از بقیه خودرو ها محاسبه میشود. 

البته هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک ام وی ام به نوع خرابی و مشکل و عوامل زیادی هم بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و آن ها هزینه حدودی تعمیرات را به شما عزیزان اعلام می‌نمایند اما برای بررسی دقیق تر باید به محل تعمیرات بیایید.

گیربکس اتوماتیک ام وی ام

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام در کرج را به ما بسپارید!

متخصصان و تعمیرکاران ما با دانش و تجربه ای که دارند گیربکس شما را با تجهیزات و روشی استاندارد باز میکنند و اقدام به تعمیر آن میکنند و تنها در صورت نیاز به تعویض قطعه از با کیفیت ترین و بهترین نوع آن استفاده خواهند کرد.