تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا

تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا در کرج mazda یک دیگر از خدماتی است که توسط مجموعه رهنما بصورت تخصصی انجام میشود. مجموعه ما با در اختیار داشتن تعمیرکاران با سابقه و حرفه ای توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. خدمات ما در سریع ترین زمان با قیمت بسیار مناسب انجام خواهد شد تا همزمان در زمان و هزینه های شما صرفه جویی شود کافی است یکبار به ما اعتماد کنید. همینطور خدمات تعمیرات ما با ضمانت یکساله تا 20 هزار کیلومتر ارائه خواهد شد.

ایرادات گیربکس اتوماتیک مزدا

مشکلات و خطاهای گیربکس اتوماتیک مزدا mazda را جدی بگیرید و هنگام مواجه شدن با هرگونه خرابی در اولین فرصت خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید چرا که در صورت بی توجهی و ادامه دادن رانندگی در همان وضعیت ممکن است خرابی گیربکس گسترده تر شود و در آینده هزینه چند برابری روی دوش شما بگذارند. از علامت های خرابی گیربکس اتومات میتوان به زوزه کشیدن آن، گاز هرز خوردن، در حالت پارک گیر کردن دنده، لرزیدن خودرو هنگام شروع حرکت و تقه زدن گیربکس اشاره کرد. اگر ایراد خودروی شما شدید تر بود باید آن را نگه دارید تا با یدک کش به تعمیرگاه برده شود.

این مطلب را هم مطالعه نمایید: تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا

زمان سرویس دوره ای  گیربکس مزدا

زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بسیار بستگی به شرایط رانندگی شما دارد. هر چند معیار تعویض روغن بر اساس کارکرد کیلومتر خودرو میباشد اما نحوه رانندگی و میزان ترافیک هم در تعیین زمان آن تاثیر گذار میباشد. 

رانندگی در سر بالایی ها و ترافیک باعث بالا رفتن دمای گیربکس میشود و از این رو زمان تعویض روغن را جلوتر می‌اندازد. به همین ترتیب رانندگی اصولی، تعویض مناسب روغن و مواردی از این قبیل نیز در تعیین زمان سرویس های دوره ای گیربکس خودرو تاثیر گذار هستند.اما بطور کلی زمان توصیه شده برای انجام سرویس های دوره ای بین هر 20 تا 40 هزار کیلومتر و برای تعویض روغن بین 30 تا 40 هزار کیلومتر میباشد.

گیربکس مزدا

مطالب مفید دیگر : تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا در کرج

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا در کرج برای دارندگان این خودرو سوال پر اهمیتی است. این موضوع بستگی نوع مشکل یا خرابی خودروی شما دارد. زمان تعمیرات و همچنین تعویض قطعات گیربکس در صورت نیاز هم از عوامل تثیر گذار در هزینه تعمیرات خودروی مزدا میباشند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا با مجموعه رهنما 

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک انواع سواری های مزدا توسط مجموعه رهنما انجام میشود.