تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در کرج lifan بصورت تخصصی توسط گروه رهنما با قیمت عالی انجام میشود. خودرو های گیربکس اتوماتیک بدلیل اینکه سیستم برقی پیچیده تری نسبت به خودرو های گیربکس معمولی دارند، باید توسط افراد متخصص و مجرب تعمیر و سرویس شوند چرا که درغیر این صورت ممکن است آسیب بیشتری ببینند و هزینه های تعمیرات آن نیز چند برابر شود. مجموعه رهنما با در اختیار داشتن تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات گیربکس اتوماتیک لیفان در کرج را با روش های استاندارد برای شما عزیزان انجام میدهد.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک لیفان

خطا ها و عیب های گیربکس اتوماتیک لیفان را جدی بگیرید و در اولین فرصت آن را به تعمیرگاه ببرید تا در هزینه و زمان خود نیز صرفه جویی کنید. از علائم خرابی گیربکس میتوان به بریده شدن شفت گیربکس، تقه زدن آن، زوزه کشیدن گیربکس، گاز هرز خوردن، گیر کردن دنده در حالت پارک، خلاص شدن گیربکس، لرزش خودرو هنگام حرکت و قرار گرفتن دنده در حالت اظطراری اشاره نمود و در صورتی که با هر کدام از این علائم مواجه شدید در اسرع وقت خودروی لیفان خود را به تعمیرگاه ببرید. همچنین در حالت هایی که خرابی شدید تر بود باید آن را با یدک کش به تعمیرگاه برد. تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در کرج

زمان سرویس های دوره‌ای گیربکس اتوماتیک

سرویس دوره‌ای گیربکس اتومات لیفان به کارکرد کیلومتر و همینطور زمان آن بستگی دارد. اما بطور کلی زمان توصیه شده برای انجام سرویس های دوره ای بین هر 20 هزار تا 40 هزار کیلومتر میباشد. البته شرایط رانندگی و میزان ترافیک هم در تعیین زمان سرویس های دوره ای تاثیر گذار هستند. همچنین تعویض روغن، رانندگی اصولی و انجام سرویس های منظم در افزایش عمر قطعات گیربکس تاثیر بسزایی دارند.

مطالب مفید دیگر : تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام

زمان مناسب تعویض روغن گیربکس

روغن گیربس یکی از مواردی است که در خودرو های اتومات باید به آن توجه زیادی کرد. روغن گیربکس در واقع به عنوان روان کننده برای بخش های متحرک گیربکس استفاده میشود. همچینین این مایع به عنوان خنک کننده در خودرو های اتومات مورد استفاده قرار میگیرد. تعویض روغن گیربکس نیز معمولا بر اساس کیلومتر صورت میگیرد و هر 30 هزار کیلومتر تا 40 هزار کیلومتر انجام شود.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در کرج

احتمالا تا کنون این متن را خوانده‌اید گیربکس اتوماتیک ماشین لیفان شما دچار ایراد و خرابی شده است و به دنبال تعمیر آن هستید و از این رو هزینه تعمیرات آن هم برای شما سوال مهمی میباشد. هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک لیفان به نوع خرابی و ایراد و عوامل زیادی وابسته دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و آن ها هزینه تقریبی تعمیرات را به شما عزیزان میگویند اما برای بررسی دقیق تر و بهتر باید به محل تعمیرات بیایید.

تعمیر گیربکس لیفان کرج

مطالب مفید دیگر : تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان با مجموعه رهنما

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک انواع سواری های لیفان از قبیل 520، 620، 820، ایکس 50، ایکس 60 و غیره توسط مجموعه رهنما انجام میشود. تعمیرکاران ما با علم و تجربه ای که دارند گیربکس شما را با تجهیزات و روشی استاندارد بررسی و اقدام به تعمیر آن میکنند و تنها در صورت نیاز به تعویض قطعه از بهترین آن ها با مناسب ترین قیمت استفاده خواهند کرد. علاوه بر این ها خدمات ما در سریع ترین زمان ممکن با قیمت بسیار عالی انجام میشود تا در وقت گرانبهای شما عزیزان نیز صرفه جویی شود. همچنین خدمات تعمیرات ما با ضمانت یکساله تا 20 هزار کیلومتر ارائه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.