خودروی کیا

مجموعه رهنما خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا Kia را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما عزیزان انجام میدهد. خودرو های کیا ساخت کشور کره میباشند و بسیار پر طرفدار نیز هستند. کمپانی کیا موتورز از قدیمی ترین شرکت های خودرو سازی در کره میباشد و توانسته است که رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

اما در هر صورت ممکن است گیربکس اتوماتیک این خودرو های با کیفیت نیز دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. گیربکس های این نوع خودرو ها میتوانند دچار مشکلاتی شوند و این مشکلات دلایل مختلفی خواهند داشت که در ادامه به بررسی مهم ترین و متداول ترین آن ها خواهیم پرداخت.

 بهتر است پیش از بوجود آمدن ایراد برای گیربکس خودرو های کیا سرویس های دوره ای آن را به طور مرتب انجام دهید تا از بوجود آمدن مشکلات ان پیشگیری شود. تعمیرکاران ما با تجربه فراوانی که دارند تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا را در سریع ترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام میدهند.

انواع مشکلات گیربس اتوماتیک کیا

تقه زدن گیربکس اتوماتیک

از متداول ترین مشکلات گیربکس های اتوماتیک تقه زدن میباشد که میتواند ناشی از کثیف بودن روغن گیربکس، ایراد سوپاپها و استفاده غیر اصولی از پدال های گاز باشد.

گیر کردن گیربکس اتوماتیک

این مشکل نیز برای بسیاری از دارندگان خودروی کیا پیش میاید. علت اصلی این ایراد دمای بالای روغن گیربکس ماشین میباشد. دمای بالای روغن گیربکس میتوان ناشی از رانندگی در ترافیک و سرازیری ها تند باشد.

این مطلب را هم مطالعه کنید : تعویض روغن گیربکس

گاز هرز خوردن گیربکس کیا

علت اصلی این مورد نیز میتواند خراب بودن سنسور های گیربکس در خودرو باشد. از دیگر دلایل آن میتوان به کثیف بودن روغن گیربکس و صفحه کلاچ باشد.

ایجاد صدا های ناهنجار از گیربکس

گاهی ممکن است که از گیربکس های خودرو صدا های نا هنجار و غیر طبیعی ایجاد شود که در این صورت باید حتما به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

گیربکس اتوماتیک کیا

هزینه تعمیر گیربکس کیا

کسانی که گیربکس اتوماتیک خودروی ان ها دچار مشکل شده است، هزینه تعمیرات آن هم برایشان سوال میباشد. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا بستگی به نوع خرابی آن و همجنین زمانی که برای تعمیر ان باید صرف شود دارد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید در بخش تماس با ما در ارتباط باشید و کارشناسان ما هزینه تقریبی آن را به شما اعلام نمایند. در صورتی که میخواهید از هزینه دقیق آن با خبر شوید باید به طور حضوری در تعمیرگاه ما خودروی شما عیب یابی شود.

این مطلب را هم مطالعه کنید : تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای 

تعمیر گیربکس  کیا با تیم رهنما

اگر مشاهده میکنید گیربکس اتومات خودروی کیا خراب شده است، تحت هیچ شرایطی خودتان آن را عیب یابی و تعمیر نکنید چرا که اگر در این کار دانشی ندارید امکان دارد باعث آسیب رساندن به آن شوید. در صورتی که میخواستید خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید، سعی کنید در انتخاب تعمیرگاه دقت کنید. 

متاسفانه برخی از سودجویان که علمی ندارند، در اولین فرصت ممکن گیربکس اتوماتیک خودروی شما را باز می نمایند و به آن خسارت بیشتری وارد میکنند و یا سریع تصمیم به تعویض کامل گیربکس میگیرند در صورتی که شاید اصلا نیازی به این کار نباشد. در تعمیرگاه رهنمای شما میتوانید با خیال راحت گیربکس اتوماتیک خودروی خود را نصب یا تعمیر نمایید.

منبع : https://www.kia.com/us/en