تعمیر گیربکس 207

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 در کرج توسط مجموعه رهنما با در اختیار داشتن تعمیرکاران با تجربه و قیمت عالی انجام میشود. اگر در هنگام رانندگی احساس کردید که گیربکس اتوماتیک خودروی شما دچار مشکل شده است، بهتر است در اسرع وقت آن را به تعمیرگاه برده تا ایراد آن را رفع نمایید و از گسترش خرابی نیز جلوگیری کنید. 

همینطور بشدت توصیه میشود تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی 207 در کرج (Peugeot) را به یک فرد با تجربه و با دانش بسپارید چرا که اگر توسط فردی که در آن سر رشته ای ندارد انجام شود، میتواند به آن آسیب بیشتری وارد شود. همچنین گیربکس های اتومات بدلیل اینکه سیستم الکتریکی نسبتا پیچیده ای دارند، نیاز به دانش بیشتری برای تعمیر دارند.

عیب های متداول گیربکس اتوماتیک پژو 207

بسیاری از دارندگان پژو 207 که خودروی آن ها دنده اتوماتیک نیز میباشد، اغلب با مشکلات مشترکی روبرو میشوند. همینطور باید گفت که هزینه تعمیرات گیربکس ها به نوع مشکل و خرابی آن ها نیز بستگی دارد. ما در ادامه به بررسی بعضی از مشکلات متداول آن ها میپردازیم.

علت گاز هرز خوردن گیربکس چیست؟

اگر که گیربکس شما گاز اضافی میخورد مشکل آن میتواند به علت خراب شدن سنسور های گیربکس اتوماتیک باشد. همینطور کمبود روغن گیربکس، فرسودگی و خراب شدن صفحه کلاچ ها هم میتواند از دیگر عوامل آن باشد.

علت تقه زدن گیربکس اتومات چه میباشد؟

این اتفاق میتواند به دلیل ایراد برقی در سیستم خوردروی شما باشد. همچنین کثیف بودن فیلتر و روغن گیربکس و ضعف سوپاپ ها هم میتواند از دلایل دیگر آن باشد.

علت کاهش شتاب اولیه خودرو چیست؟

در این حالت ایراد میتواند از کیفیت روغن استفاده شده در خودرو باشد. در صورتی که از روغن نامناسبی استفاده شده باشد شتاب اولیه ماشین بسیار افت میکند. همچنین کثیف شدن فیلتر هوا و خرابی پیستون ها هم از عوامل دیگر آن میتواند باشد.

علت قرار گرفتن گیربکس در دنده 3 چه میباشد؟

اگر دنده خودروی شما در یک دنده خاص مانند دنده 3 قرار بگیرد، به آن حالت اضطراری گفته میشود. در این حالت خودروی شما دچار مشکل شده و در این حالت قرار میگیرد تا بتوانید آن را به تعمیرگاه برسانید.

علت گیر کردن دنده اتومات در حالت پارک چه میباشد؟

اگر دنده خودروی شما در حالت پارک گیر میکند ایراد آن میتواند بخاطر خالی بودن باتری خودرو یا عدم وجود برق در سیستم ویا خرابی سلکتور گیربکس باشد.

دنده اتومات 207

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک پژو 207 در کرج چقدر میباشد؟

به احتمال زیاد تا الان گیربکس اتوماتیک 207 شما هم دچار مشکل شده و به دنبال تعمیر آن هستید و از این رو هزینه تعمیرات آن هم برای شما سوال میباشد. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 در کرج بستگی به قطعات تعویض شده، نوع خرابی و همچنین زمان تعمیرات آن دارد. برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

تعویض روغن گیربکس و سرویس دوره ای چه زمانی باید انجام بگیرد؟

تعویض روغن و سرویس دوره ای باید بر اساس زمان و کیلومتر انجام شود. هر چند رانندگی اصولی و داشتن آگاهی درباره عملکرد گیربکس در افزایش عمر قطعات تاثیر بسزایی دارد. اما به طور کلی توصیه میشود سرویس دوره ای گیربکس به صورت حدودی هر 40 هزار کیلومتر تا 50 هزار کیلومتر انجام شود و تعویض روغن گیربکس هم بهتر است هر 30 هزار کیلومتر تا 40 هزار کیلومتر انجام شود.

کلام آخر

مجموعه رهنما در نظر دارد با ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را کسب کند. متخصصان و تعمیرکاران ما با دانش و تجربه ای که دارند گیربکس شما را با روشی مناسب باز و اقدام به تعمیر آن میکنند و در صورت نیاز به تعویض قطعه از با کیفیت ترین آن با قیمتی مناسب استفاده خواهند کرد.

 علاوه بر این ها خدمات ما در سریع ترین زمان ممکن انجام میشود تا در زمان گرانبهای شما عزیزان نیز صرفه جویی شود. همینطور خدمات ما با ضمانت یکساله تا 20 هزار کیلومتر ارائه خواهد شد. همچنین مجموعه رهنما خدمات دیگری مثل تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 و 207 را انجام میدهد.