تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 و 207 در کرج یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط مجموعه رهنما انجام میشود. بسیاری از دارندگان peugeot 206 که گیربکس ماشین آن ها نیز اتوماتیک است دچار نقص فنی یا مشکل میشوند و به این منظور به تعمیرگاه ها مراجعه میکنند. اما انتخاب یک جای مطمئن و قابل اعتماد برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 و 207 در کرج بسیار مهم میباشد. شما میتوانید به این منظور خودروی خود را در اختیار متخصصان و تعمیرکاران با تجربه ما گذاشته و آن ها در مدت زمان کوتاهی با بررسی دقیق گیربکس اتوماتیک شما را تعمیر میکنند.

مشکلات متداول گیربکس اتوماتیک پژو 206 و 207

بسیاری از دارندگان خودروی پژو 206 با دنده اتوماتیک معمولا با مشکلات مشترکی روبرو میشوند. لازم به ذکر است که هزینه تعمیرات گیربکس ها به نوع خرابی و مشکل آن ها نیز بستگی دارد. ما در ادامه به بررسی برخی از مشکلات متداول آن ها خواهیم پرداخت.

این مطلب را هم مطالعه کنید: تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا

علت گیر کردن گیربکس اتوماتیک در یک دنده چیست؟

یکی از دلایل این اتفاق میتواند بالا بودن دمای روغن گیربکس در خودرو باشد. معمولا در صورتی که دمای گیربکس از حالت مجاز بیشتر باشد این اتفاق میفتد. بالا رفتن دما میتواند به دلیل رانندگی در ترافیک یا سر بالایی با شیب تند باشد. همچنین وجود ایراد در سیستم خنک کننده خودرو هم میتواند علت آن باشد.

علت کاهش شتاب اولیه خودرو چیست؟

در این حالت مشکل میتواند از نوع روغن استفاده شده در خودرو باشد. در صورتی که از روغن نامناسبی استفاده شده باشد شتاب خودرو بسیار افت میکند. همچنین کثیف شدن فیلتر هوا و خرابی پیستون ها هم میتواند از دلایل دیگر آن باشد.

علت ایجاد ضربه ها در هنگام شروع حرکت چیست؟

این مشکل هم اغلب بدلیل بالا رفتن دمای خودرو که بخاطر رانندی در ترافیک یا سر بالایی ها میباشد به وجود میاید. تعمیر این مشکل زمان زیادی نمیبرد و نیازی به باز کردن گیربکس در این حالت نیست.

مطالب مفید دیگر : تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

علت تغییر نکردن وضعیت دنده با جابجایی دسته آن چیست؟

اگر با عوض کردن دنده تغییر در آن ایجاد نمیشود، دلیل این مشکل میتواند خراب شدن سوئیچ گیربکس ماشین باشد.

علت گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک چیست؟

در صورتی که گیربکس شما گاز اضافی و هرز میخورد ایراد آن میتواند بدلیل خراب شدن سنسور های گیربکس اتوماتیک باشد. همینطور کاهش روغن گیربکس، کثیف شدن فیلتر و خراب شدن صفحه کلاچ ها هم میتواند از دیگر دلایل آن باشد.

دنده اتوماتیک پژو 206

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک پژو 206 و 207 در کرج چقدر میباشد؟

احتمالا تا کنون که این متن را مطالعه کرده اید، گیربکس اتوماتیک 206 شما هم دچار مشکل شده و به دنبال تعمیر آن هستید و از این رو هزینه تعمیرات آن هم برای شما سوال مهمی میباشد. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 در کرج با توجه به نوع مشکل و خرابی، زمان تعمیر، نیاز قطعات به تعویض و عوامل دیگر بسیار متغیر میباشد. در صورت تمایل و برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما با توجه به ایراد خودروی شما هزینه تعمیرات را به صورت حدودی به شما اعلام کنند. اما در صورت نیاز باید به محل مجموعه بیایید تا هزینه و علت خرابی به طور دقیق مشخص شود.

مطالب مفید

کلام آخر

در صورتی که احساس کردید گیربکس اتومات شما دچار مشکل شده است، به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر و بازرسی آن نکنید چرا که اگر در این کار سر رشته ای ندارید ممکن باعث آسیب رساندن به آن شوید. اگر قصد داشتید ماشین خود را به تعمیرگاه ببرید، سعی کنید در انتخاب آن محل دقت کنید. متاسفانه بعضی از افراد سودجو که دانشی در این زمینه ندارند، در اولین فرصت گیربکس ماشین شما را باز میکنند و به آن خسارت بیشتری وارد میکنند و یا سریع تصمیم به تعویض کامل گیربکس میگیرند در صورتی که ممکن است نیازی به این کار نباشد.

متخصصان و تعمیرکاران ما با علم و تجربه ای که دارند گیربکس شما را با تجهیزات و روشی صحیح باز میکنند و اقدام به تعمیر آن میکنند و در صورت نیاز به تعویض قطعه از با کیفیت ترین و مناسب ترین نوع آن استفاده خواهند کرد. علاوه بر این ها خدمات ما در سریع ترین زمان ممکن با قیمت بسیار عالی انجام میشود تا در وقت گرانبهای شما عزیزان نیز صرفه جویی شود. همچنین خدمات تعمیرات ما با ضمانت یکساله تا 20 هزار کیلومتر ارائه خواهد شد. همینطور مجموعه رهنما خدمات دیگری مثل تعمیر گیربکس اتومات 207 را انجام میدهد.